tirsdag 18. desember 2007

...Jaa så var jeg her da...


I lengre tid har jeg følt meg som en "snikkikker" ettersom jeg har lagt min elsk på alle interiørbloggene som finnes i denne egne verdenen. Jeg har hatt min faste runde hver kveld og gjerne tidlig om morgenen hvis jeg har ventet ekstra på livstegn fra en blogger.

Hele tiden har jeg vurdert nøye frem og tilbake....gang på gang....igjen og igjen. SKAL jeg selv bli en blogger???? Har jeg noe å komme med?? Klarer jeg og legge inn bilder av det som betyr noe for meg?? Vil noen kikke innnom???
Og NÅ er jeg HER..... og jeg har ingen ting å fortelle lenger. Har jeg lagt et for hardt press på meg selv???? Har jeg fått prestasjonsangst???
Jeg kan jo pynte litt :o) ....hvis jeg får til :o) hihihi


Syns det er pyntet så flott i byen jeg bor i.

Ingen kommentarer: