mandag 31. desember 2007

Gaver som varmer et morshjerte

Før året er over må jeg vise frem hva jeg fikk av Margerittene til jul. Det renner over for meg når jeg får gaver de laget selv. Husker selv fra jeg var liten "jintonge" at det var veldig spennende og ha små hemligheter over for mor og far.
Det har blitt årgangs nisser fra gutte Margeritten her i huset. De minste fikk jeg for 4 år siden til jul og jeg har ønsket meg nye i maaange år. Nå kom de endelig :o) De har blitt mer eksklusive med tiden og han har skrevet i nakken på nissene: Hand made in Åsane :o) og:
Av jente Margeritten fikk jeg et stort rødt hjerte....... jeg blir så rørt. Dette har hun laget selv og holdt helt for seg selv. Hun satt som et lys når jeg pakket opp gaven :o)

Også fikk jeg disse to søte nissejentene her. Det er tydelig at Margerittene mine har fått med seg at moren deres er glad i blått og at hun liker bruken av blomster ståltråd. Egentlig utrolig hva sånne Margeritter får med seg....innimellom :o)

Det var litt av årets gaver.....så får jeg vise frem litt av julen min neste år. Det er vel lov å slenge på noen julebilder i det nye året. Julen er ikke helt over for meg enda. Det blir så kaldt i januar og da er det koselig å ha litt pynt fremme.....en liten stund hvertfall.



Ingen kommentarer: