tirsdag 26. februar 2008

MAMMUT SALG

Jeg er så glad i bøker.....ja de jeg velger fritt at jeg vil lese da. Ikke pensumbøker!!! Rart det der, hvor tunge bøkene blir bare for at de heter pensum, selv om jeg selv har valgt å lese for å bli sykepleier.
Nå har jeg i flere uker kikket, tenkt og vurdert; Hvilke bøker skal jeg kjøpe? En bok skilte seg veldig fort ut, denne måtte jeg få satt kløærene i. Jeg rakk akkurat å få tak i siste eksemplaret i den butikken jeg var. Nå er neste juls nytelser og forbredelser i boks. Hvertfall i bokformat da ;o)Disse er jo aktuell nå som våren er i anmarsj











Denne frister meg veldig
og denne og denne





og av denne store mannen hadde det vært spennende og lese mer om








Kanskje noen her i blogglandia hadde hatt glede av denne :0)

Jeg burde vel invistert i denne også

Farlige fristelser alt i hop



7 kommentarer:

Lille Trille sa...

Den Julealfabet-boka er jeg også nysgjerrig på...kanskje har de et eksemplar her i den lokale bokhandleren? Er gøy med Mammut-salg, synes bøker ofte kan være litt dyrt og da er det kjekt å kunne fråtse litt :-)
Ha en fin tirsdag.
-Lille Trille

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Me too vært på mammut slag, ikke mangel på lesestoff fremover.
klem

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

ikke slag men salg,hi,hi

Anonym sa...

Mange fristelsar her, ja:0)

Emmeline sa...

Hahaha...ler høyt av den middagsboken!! Den kunne passet godt her hos meg:) Julealfabetet kjøpte jeg i november og betalte 300 kroner, så det er jo et kupp i seg selv. Har tenkt å kjøpe en av denne jeg også---for å ha i gave til min søster den 1.desember neste år. Da har hun nemlig bursdag:)
Jeg har faktisk ikke kjøpt noe på Mammutsalget denne gangen, jeg er mer enn fornøyd med biblioteket. Toppen Bech sin herskapelige bok er litt for snobbete for meg så den står jeg over..Den har jeg kjøpt til min mor for 500 kroner til jul da den var ny, så det holder i grunnen ( hehehehe)
Kjekt med nye innlegg hos deg Daisy, har vært litt stille innimellom her--selv om kubildene var knallkule altså!

Photo-Me-Life sa...

Takk for det. Ja bra så lenge det varte, har ingenting vondt å si om noe eller angrer på noe!
Men med 2 barn innvolvert må man tenke. Men men, en vakker dag så smiler lykken igjen:) Nå har jeg vært på visning på leilighet, skal flytte til en større leilighet iløpet av våren, gleder meg. Må bare finne den rette.

Så mange bøker du har funnet?!?! Tenkte begynne samle litt på sånt, morro å ha. Greit med litt inspirasjon, men vet du hva, det får jeg masse av på bloggene her. Det er så mange skjønne blogger og tanker her i bloglandia. Jeg har ikke vært så mye innom noen den siste tiden, da jeg har hatt mye å tenke på. Men kommer nok sterkere tilbake.

Marie sa...

Masse fine bokval her ser eg, fleire eg kunne tenkt meg her. Eg har ikkje vore på mammutsalet dette året. Toppen på bloggen din er skjønn! Herleg å komme innom her.

Ha ein fin kveld :)