lørdag 24. mai 2008

Svar på utfordringen

Jeg har blitt utfordret av Veienhusby nå har jeg prøvd å få til gjennomtenkte og fornuftige svar....vi får se hvor det bærer henn:
Hvilke 3 navn går du under?
Mamma
Irene
Frk. Lett på tå :oD

Nevn 3 ting som skremmer deg:
At noe skal vondt skal skje med familien min
Global oppvarming
Lyder i huset når jeg er alene hjemme

Nevn 3 ting du helst/ofte har på deg:
Kontaktlinser
Hårvoks
Sokker

Nevn 3 sannheter om deg selv:
Fryktelig glad i sjokolade
Lettrørt
Hater rot

Nevn 3 ting du gjerne vil ha:
God helse for meg og mine
Et fuglebur med en eføyplante inni
Ny sofa i kjellerstua

Ja,ja det var det.
Dette fuglehuset står i stuen vår. Syns fuglehus er så koselig. Og JA, lillafargen på veggen bak er den ene veggen i stua. Det er vel skummelt og sende ut slike bilder en lørdags kveld, men for håpentligvis ligger dere i stabilt sideleie i sofan og ser på pc'n eller Grand Prix. Innen mandag er dere på beina igjen :oD Veggen er malt på impuls og sjokkerte her hjemme. Prestekragen rygget ned trappen når han så det. Jeg spurte pent med flagrende øyevipper om fargen kunne få lov å synke inn et par dager før jeg eventuelt malte over den. Det er 5 år siden :o) Vi er kjempe fornøyd. Stuen ble lun og varm. Resten av stuen har fargen Skagen.

HA EN GOD SØNDAG

1 kommentar:

Emmeline sa...

Her hagler jo innleggene....Stadig noe nytt hos Daisy/ Irene kan man vel også tørre å si etter dette innlegget...

Jeg stakk innom for å titte etter lampen din ( you know) men ingen lampe å spore..I stedet var det knallkul farge på stueveggene. SÅ gøy og så sprekt fargevalg. Jeg tviler på at det er mange i Bloglandia som har like stuevegg som dette, vi skulle jammen ha fått sett mer.

Er forøvrig enig med deg i det med den sexy stranden. LATTERLIG--hehehe!