søndag 30. desember 2007

Blanke ark



Så har vi kommet til årets nest siste dag.
Forran oss står 366 ny ubrukte dager....som vi selv skal farge. Da gjelder det å bruke fargene godt, så dagene ikke blir grå.
OJJJ....en tanke dyp der....pytt pytt det kommer ikke til å skje for ofte :o)


Julen har vært en herlig blanding av glade barn, familie, god mat og drikke, snø og regn, late dager, spaserturer, interiørblader, Pondus, byttedager og enda mere kos. Kan man ønske seg noe mer.


Whoopsi Daisy, Prestekragen og våre 2 Margeritter har vært hos staudefamilien i Prøysenland. Det var utrolig deilig å komme dit og få julen servert på sølvfat for en trøtt og sliten student. Ikke bare, bare og bli student igjen, med et blomsterbed og holde orden på i tillegg.
Nå skal jeg "surfe" inn resten av julen fra godstolen og besøke alle mine nye venner i blogglandia. Restene av julematen, julekaker og julesnop skal spises også får jeg prøve og presse inn en liten tur i frisk luft......hvis jeg ikke skal si svømmetur da, for været er jo nitrist.
Margerittene var blitt lovet en tur i badelandet på Gol, men siden fjellovergangene over Hardangervidden og Hol-Aurland var stengt, skal jeg overraske dem med tur til Vannkanten. Jeg selv er redd for å råtne hvis jeg oppholder meg forlenge i vann, men jeg er veldig god til å se på ungene når de bader. Det går vel ann å lese og drikke kaffe der i mens de andre "døppar" seg.



Nå er det vel på tide og lage noen små forsetter før mandagskvelden kommer. Jeg har alltid lyst til å starte med en "ryddigere" side av meg selv når et nytt år starter. "Du skal få en dag i mårå som rein og ubrukt står med blanke ark og farjestifter tel" sie'n Alf. Det er mye rett i det...
Lykke til med fargelegginga :o)

Ingen kommentarer: